Bij Business & Expats Health Insurance begrijpen we het belang van een eenvoudig beheer van de Belgische sociale zekerheid en de ziekteverzekering voor uw werknemers. Daarom wijzen we aan elke organisatie een accountmanager toe (een ervaren meertalige accountmanager) die gespecialiseerd is in internationale overeenkomsten. Deze toegewijde manager is uw enige aanspreekpunt en zorgt voor een vlotte samenwerking en een efficiënt beheer van alle kwesties met betrekking tot de gezondheidszorg in België.
Wij bieden persoonlijke ondersteuning bij het registreren van uw nieuwe werknemers. Deze ondersteuning kan worden geboden:
Ons doel is ervoor te zorgen dat al uw werknemers hun sociale zekerheid op orde hebben, inclusief de wettelijke ziekteverzekering en aanvullende verzekeringsopties.
Om de integratie van uw expats in België te vergemakkelijken, bieden we meertalige informatiesessies (FR, NL, EN) over de Belgische gezondheidszorg. Deze sessies kunnen individueel of in groep worden georganiseerd, op de werkplek of via videoconferentie. We bieden ook brochures met uitleg specifiek voor expats, over onderwerpen zoals een bezoek aan de dokter, de apotheek, het ziekenhuis en de terugbetalingsprocedures.
Om de toegang tot onze diensten nog makkelijker te maken, stellen we het volgende beschikbaar:
Dankzij deze tools kunnen uw werknemers hun ziekenfondsdossier snel en eenvoudig beheren: kleefzegels en attesten bestellen, raadplegingen en terugbetalingen aanvragen ...
We bieden ook de mogelijkheid om een aanbrenger van business te worden voor Business & Expats Health Insurance. Als tussenpersoon krijgt u de kans om verzekeringsdossiers te beheren voor potentiële klanten, met een vergoeding voor elk afgerond dossier.
Neem contact met ons op
Heeft u specifieke vragen of wil u contact opnemen met ons team? We helpen u graag.